.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخش بهداشت بابل با بودجه تک شهرستانی

شمال نیوز: رییس بیمارستان آیت الله روحانی شهرستان بابل گفت: بخش بهداشت ودرمان شهرستان بابل ازبودجه تک شهرستانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، حسن حسن‌نتاج در جمع خبرنگاران رسانه بیان داشت: این بیمارستان بزرگ‌ترین بیمارستان مازندران و شمال کشور بوده که در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع و با زیربنای تقریبی 64 هزار متر مربع در دو طبقه احداث شد.

وی افزود: این بیمارستان دارای چهار استاد، 9 دانشیار و 59 استادیار شناخته شده در سطح کشور بوده که مشارکت در تدوین و تالیف کتاب بین‌المللی پزشکی و درج مقالات پزشکی در کتاب‌های مرجع جهانی از افتخارات این اساتید است.

رییس بیمارستان آیت الله روحانی بابل ادامه داد: راه‌اندازی شش درمانگاه در بخش‌های مختلف، نخستین عمل جراحی پیوند قرینه چشم، راه‌اندازی و تجهیز بهترین بانک خون استان با تجهیزات پیشرفته در فضای فیزیکی مناسب، انجام نخستین جراحی دندانپزشکی اطفال بیمارستانی در مازندران، راه‌اندازی دستگاه دیالیز پیشرفته crrt برای بیمارانicu، افتتاح نخستین مرکز درمانگاه اختلالات کف لگن و مرکز تخصصی درمان‌های فیزیوتراپی در بیماری‌های زنان و زایمان در سطح مازندران از جمله پیشرفت‌ها و دستاوردهای این بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: بخش بهداشت و درمان شهرستان بابل نیاز به حمایت داشته و با وجود خدمات مراکز بهداشتی بابل در سطح استان، هنوز از بودجه تک شهرستانی برخوردار است در حالی که غرب استان را پوشش می‌دهد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.